6.19.2013

OH HOW WONDERFUL


Åhhhh ja, det føles skønt at være flyttet ind! Jeg bor nu officielt i emdrup, københavn. Jeg bor hos en ung fyr som hedder Bezhad, det koster mig 3000 kr om måneden, inklusiv alt. Har en stor TV pakke og internet jeg ikke skal betale for (det indgår i de 3000 kr) Det for vildt, har de fuldstændigt samme kanaler her som jeg havde derhjemme, som er virkelig betryggende... Så kan jeg blive ved med at se animal planet!!! Og da jeg skal være dyrepasser er det godt, der kommer rigtig mange dokumentare og lærerige programmer på animal planet. Mit værelse er 20" når man tæller altanen med, men jeg synes det er en rigtig tilpas størrelse, har al den plads jeg har brug for! Har min egen altan, som jeg har nydt rigtig meget. Der er også ovn, komfur, mikroovn, vaskemaskine, tørrestativ + rum til det, ok stort badeværelse, blender, brødrister.. og jeg må bruge det hele! Han er heller aldrig hjemme, spurgte ham idag hvordan man bruge gas komfuret og så sagde han at det vidste han ikke, fordi han havde slet ikke brugt det endnu, haha. Flyttede ind i søndags, men det først i dag jeg har set ham siden jeg flyttede ind og fik nøglen af ham. Nu sidder han inde i stuen med 5 af sine venner og spiller spil og hygger, mens jeg ligger her og blogger hehe ;) Jeg er rigtig glad for det herinde, jeg har været heldig! God dag til jer alle!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar